Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Κοτοπουλο Κοκκινιστό

Κλασσικο φαγητό που δεν υπαρχει νομιζω κανενας που να μην το τρωει!

Υλικα
2 φιλετα κοτοπουλο κομμενα σε μπουκιτσες
λίγο ελαιόλαδο
1 κρεμμύδι πολτοποιημένο
1 καρότο ψιλοκομμένο
1 πιπεριά πράσινη ψιλοκομμένη
1 πιπεριά κόκκινη ψιλοκομμένη
σέλινο ψιλοκομμενο
3 κ.σ. πελτές ντοματας ή σαλτσα
πιπερι μαυρο
πιπερι κοκκινο
μπάχαρι
λίγη ζαχαρη
αλάτι
λίγο κεφαλοτυρι (προαιρετικά)

Εκτέλεση

Ζεσταινουμε το ελαιόλαδο σε κατσαρόλα και προσθετουμε σταδιακα το κρεμμυδι, το καροτο, τις πιπεριες και το σελινο και αφηνουμε λιγο να μαλακωσουν. Στη συνεχεια βαζουμε το κοτόπουλο και γυρναμε μεχρι να ασπρισει παντου. Τελος συμπληρωνουμε τη ντοματα και τα μπαχαρικα και σκεπαζουμε με νερό. 
Αφηνουμε να βρασει μεχρι να ψηθει το κοτοπουλο (1 ωρα περιπου) και να δεσει η σαλτσα. Τελος, προσθετουμε - αν θελουμε - το κεφαλοτυρι.Σερβιρουμε με ρυζακι!

44 σχόλια:

  1. Καλημεραααα Ελπινίκη....πράγματι κανείς δε μπορεί ν αντισταθεί στο φαγάκι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικα για οσους αγαπουν κοτοπουλο ειναι απο τα καλυτερα!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Ελπινίκη! Πραγματικά πολύ κλασικό φαγητό! Μου αρέσει που έχεις συνδυάσει το κοτόπουλο με τόσα λαχανικά, και νόστιμο και θρεπτικό λοιπόν! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο κοκκινιστο παντα μ αρεσει να βαζω λαχανικα μεσα... δινουν κατι παραπανω!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Ελπινίκη μου, πολύ ωραίο να γλύφεις και τα δάχτυλά σου!!!Μπράβο, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η σάλτσα πρέπει να "απογείωσε" την κοτούλα. Πολύ νόστιμο φαγάκι. Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπημένο το κοτόπουλο!Και σε αυτή την εκδοχή πρέπει να είναι πολύ νόστιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμα δεν το χεις κανει ποτε κοκκινιστο προτεινω να το δοκιμασεις!!!

      Διαγραφή
  6. Eλπινίκη μου ποιος θα πει όχι σε τέτοιο φαγάκι.
    Οι πιπερίτσες που βάζεις του δίνουν ωραίο άρωμα.
    Ιδανικό για πολλές βουτιές στη σάλτσα του .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν ξέρω αν υπάρχει κανείς που δεν το τρώει, εγώ πάντως το τρώω όλο το πιάτο μου!
    Και με το κεφαλοτύρι στο τέλος, much better;-)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. This looks delicious! I would eat this with steamed white jasmine rice! Have a nice day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Hmm... can't wait to try it.
    Elpiniki, you know, google translate helps me to understand it. But I don't trust it 100% :) Actually, I want to ask if it is celeriac or celery stalk?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ αγαπημένο φαγητό!Καλό μεσημέρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το κεφαλοτύρι κάνει την διαφορά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπημένο! Καιρό έχω να κάνω. Καλά που μου το θύμησες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μα τι ωραίο Ελληνικό φαγητό!
    Εξαιρετικό! Μπορεί να είναι κλασσικό αλλά πάντα το αποζητούμε!!
    Φιλιά πολλά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αν και αγαπημένο μας, έχω καιρό να το φτιάξω! Καλά έκανες και το θύμισες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κλασσικό δεν λες τίποτε καλή μου!
    Αλλά ποιός δεν το "τσακίζει";

    Εάν έρθεις και από τα μέρη μου, σε περιμένει μια πρόσκληση.
    Καλή Τσικνοπέμπτη εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστω πολΥ! Ερχομαι κι απ τα μερη σου βεβαιως!
      Καλη Τσικνοπεμπτη!

      Διαγραφή
  16. Είναι νόστιμα μαγειρεμένο, και το ότι το κοτόπουλο μαγειρεύτηκε μέσα στη σάλτσα του, το κάνει νοστιμότερο!

    Χρόνια Πολλά για σήμερα!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπέρα, Ελπινίκη μου. Κλασικό φαγάκι αλλά πολύ αγαπημένο.
    Κι εσύ μας το περουσίασες υπέροχα, μπράβο!
    Καλή Τσικνοπέμπτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κλασικό αλλά αγαπημένο φαγητό και σίγουρα με τόσα υλικά που έβαλες θα είναι πεντανόστιμο,φιλιά πολλα καλό βράδυ Ελπινίκη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μμμμμμμ, φαίνεται νοστιμότατοοοοοοο!! Δυο υλικά που λατρεύω, σε έναν υπέροχο συνδυασμό και παρουσίαση!!!! Γεια στα χέρια σου και καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτό το φαγάκι είναι εντελώς οικογενειακό! Το λατρεύω! Ελπινίκη μου το έχεις κάνει ωραιότατο! Καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Στο κοτοπουλάκι δε λέμε ποτέ όχι και το δικό σου φαίνεται πολύ μυρωδάτο και ζουμερό!!! μπαινει ασυζητητί στα υπόψιν! φιλάκια Ελπινίκη μου, καλό σ/κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...