Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Μοσχάρι σούπα με κριθαράκι

Καλημερα! Για σήμερα εχω ενα από τα αγαπημενα μου φαγητα. Από αυτά που μικρή δεν πολυηθελα, αλλά τωρα τρωω με πολύ πολύ όρεξη!

Υλικά
500 γρ. μοσχάρι κομμένο σε μπουκιές
1 κούπα κριθαράκι μέτριο
1 μεγαλο κρεμμύδι ψιλοκομμένο
2 μετρια καρότα κομμένα σε κυβάκια ή ροδέλες
μια χούφτα μαιντανός ψιλοκομμένος
3-4 κ.σ. σάλτσα ντομάτας
1/4 κ.γ, πιπέρι μαυρο
1/2 κ.γ. πιπέρι κόκκινο
1 κ.γ. αλάτι
ελαιόλαδο

Εκτέλεση
Σε χύτρα ρίχνουμε ελαιόλαδο να καλύπτει τον πάτο και μόλις ζεσταθεί ρίχνουμε το κρεμμύδι και αφηνουμε για λίγο ίσα να μαλακώσει. Συνεχίζουμε με το μοσχάρι, γυρνώντας το συνέχεια μεχρι να ασπρίσει από όλες τις πλευρές και τέλος ρίχνουμε τη σάλτσα ντομάτας, τα καρότα και το μαιντανό και ανακατευουμε καλά. Συμπληρώνουμε τα μπαχαρικά εκτός από το αλάτι και νερό να τα σκεπάζει όλα και κλεινουμε τη χύτρα. Βραζουμε για 20 λεπτά (ή ανάλογα με τη χυτρα) μεχρι να μαλακώσει το κρέας.
Ταυτόχρονα, βραζουμε νερό με μπόλικο αλάτι και ετοιμάζουμε το κριθαράκι. Όταν ειναι έτοιμο το ξεπλενουμε καλά και το κρατάμε στην άκρη. Μόλις είναι έτοιμο και το μοσχάρι, ανοιγουμε τη χυτρα, συμπληρώνουμε το αλάτι και το κριθαράκι και βράζουμε 5-10 λεπτά να δέσει η σουπίτσα.

31 σχόλια:

  1. Ελπινίκη μου θα σου ομολογήσω ότι ούτε εγώ την έτρωγα όταν ήμουν μικρή!
    Αλλά τώρα μια ζεστή κρεατοσουπίτσα είναι υπέροχη!
    Δείχνει τόσο λαχταριστή η δική σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα τη φτιάξω αύριο κιόλας!
    Τέλεια ιδέα για τόσο κρύες μέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Ελπινίκη μου.Αγαπημένη σούπα, ότι πρέπει για αυτές τις μέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελεος πια...ετσι μαγειρευεται η κρεατοσουπα?
    Και επιτελους ας σταματησουν τα δηθεν κολακευτικα σχολια
    αηδια καταντησαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ ΕΛΕΝΑ, σ ευχαριστω πολυ! Οντως με τις κρυες μερες ειναι ο,τι πρεπει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Δωρα, αφου κραταει ακομα το κρυο, πολυ καλα θα κανεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ ΕΛΕΝΗ, σ ευχαριστω πολυ! Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Ανωνυμε, απλα ετσι τη μαγειρευω εγω και μας αρεσει πολυ. Καθενας με τα γουστα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ελπινίκη μου, ότι πρέπει για το κρύο! Την βρίσκω πολύ λαχταριστή την σουπίτσα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δώσε σούπες!! Με τέτοιο κρύο, ας είναι και με πέτρες! ΧΑΧΑΧΑ!!
    Εμείς την κάνουμε με φιδέ και ντομάτα.
    Σύντομα θα δοκιμάσω την δική σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μ αρεσει και η ιδεα του φιδε... την κραταω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μα είναι δυνατόν να μη σου άρεσε αυτό το φαγητό;;;
    Είναι υπέροχο και επιτέλους μπορούμε να το απολαύσουμε τώρα που κρύωσε ο καιρός! Φιλιά Ελπινίκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστω πολυ Ερμιόνη, ετσι που δεν εχει πολλα κρυα πια, τα περιμενουμε πως και πως!

      Διαγραφή
  13. Η καλύτερη πρόταση για τις κρύες μέρες του χειμώνα! Και δυναμωτική πολύ! Αγαπάμε τις σούπες όσο τίποτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ελπινίκη μου το φαγητό σου είναι υπέροχο!!!Γειά στα χέρια σου γιατί έκανες ένα πολύ ωραίο φαϊ!!!!!!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπημένο φαγητό,για μένα το έφτιαξες...φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μάλλον τελικά δεν είναι πολύ αγαπητό στα παιδιά γιατί ούτε κι εμείς το τρώγαμε! τώρα όμως το τιμάμε μια χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά δεν τρωγαμε μικροι που...ανακαλυψαμε εκ των υστερων οτι τελικα μας αρεσαν!

      Διαγραφή
  17. Πολύ ωραία ιδεα Ελπινίκη μου, θα είναι πεντανόστιμη σούπα! Φιλάκια πολλά, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κλασσική συνταγή! Την έτρωγα από μικρή και θα την τρώω πάντα!!
    Μόνο που η μητέρα μου την έφτιαχνε με ένα πολύ μικρούλι ζυμαρικό, το πεπονάκι, που είναι σαν το κουκούτσι από το πεπόνι (εξού και το όνομα)!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσαυγή, κι εμας μικρους η μαμα μας το εκανε καποιες φορες και μ ενα αλλο ζυμαρικο που εμεις το λεγαμε αστερακια (ηταν μικρα αστερακια) για να μας καλοπιασει, αλλα...

      Διαγραφή
  19. Πολύ νόστιμη συνταγή για τις κρύες ήμερες του χειμώνα. Πάρα πολύ ενδιαφέρον το blog σου Ελπινίκη, καλώς σε βρήκα. Καλό υπόλοιπο Σ/Κ. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα!
    Ενα φαγητό νόστιμο που το τρώει όλη η οικογένεια!
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλώς βρεθηκαμε ,ωραίο φαγητό ,εχω ιστορία πως άρχισα να τρώω κριθαράκι,σχεδόν δυό μέρες νηστική και σε συγγενείς που γνώριζα για πρωτη φορά, το έφαγα απο ανάγκη και έγινε το αγαπημένο μου ,θα τα λέμε φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...