Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

Ρεβυθοκεφτέδες



Μια συνταγη που εκανα μια φορα μονο και μονο επειδη ειχα μουλιασει ρεβυθια που τελικα δεν μαγειρεψα, αλλα μας αρεσε και την επαναλαμβανω συχνα!

Υλικα
250 γρ ρεβύθια μουλιασμένα απο το βραδυ σε νερο με σοδα
2 πατατες βρασμενες
2 κρεμμύδια ψιλοκομμένα
1 σκελίδα σκόρδο πολτοποιημένη
δυόσμο ψιλοκομμένο (3-4 κουταλιές)
μαιντανό ψιλοκομμένα (3-4 κουταλιές)
αλάτι, πιπέρι κατα προτίμηση

αλεύρι για παναρισμα
ελαιόλαδο για τηγάνισμα

Εκτέλεση
Βραζουμε τα μουλιασμένα ρεβυθια μεχρι να μαλακωσουν. Πολτοποιούμε στο multi τα βρασμενα ρεβυθια και τις πατατες και τα ριχνουμε μαζι με ολα τα υπολοιπα υλικα σε ενα μπωλ. Ανακατευουμε καλα και αφηνουμε για λιγο στο ψυγειο.
 





Πλάθουμε σε μακροστενα ή στρογγυλα μπαλακια, αλευρώνουμε και τηγανιζουμε σε μπολικο καυτό ελαιόλαδο μεχρι να ροδισουν καλα.

21 σχόλια:

  1. Μεζεδάκι που λατρεύω!!!
    Του πηγαίνει απίστευτα η μαντζουράνα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εμένα μου αρέσουν πολύ, αλλά δεν τους τρώνε οι υπόλοιποι! Οπου τους βρω όμως τους τσακίζω!
    Τσιμπάω ένα λοιπόν και σε καλημερίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έχω φάει ποτέ, άλλα πολλοί που έχουν πει ότι είναι πολλή ωραίο.
    Θα κρατήσω την συνταγή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν έχω φάει ποτέ φαίνονται εκπληκτικοί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ ΕΛΕΝΑ, θα προσθεσω λιγη την επομενη φορα, σ ευχαριστω!

    @ Έφη, τσιμπα και παραπανω αν θες... καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Ellada, περιμενω εντυπωσεις αν την κανεις...

    @ nadia, εμενα δεν με πολυτραβουσαν αλλα οταν εκανα.. αναγκαστικα, μ αρεσαν τελικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα!
    Τους λατρεύω τους ρεβυθοκεφτέδες, έμαθα να τους τρώω στη Σίφνο που είναι και τοπική σπεσιαλιτέ!
    Σωστά γράφει η ΕΛΕΝΑ ότι τους πάει η ματζουράνα - είναι καταπληκτικό αρωματικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και εμένα μου αρέσουν πολύ και συμφωνώ με την Έλενα του πάει πολύ η μαντζουράνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πιάνεις μια ντουζίνα ρεβυθοκεφτέδες made by Elpiniki, δυο-τρεις μπύρες και είσαι ο πλέον ευτυχισμένος άνθρωπος στη γη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ crispy, ακομα δεν τους εφαγα απο τη Σιφνο, ελπιζω στο μελλον..

    @ Taste Advisor, η ματζουρανα λοιπον ειναι must για την επομενη φορα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ mia maria, σ ευχαριστω πολύ!

    @ Kanthare, πολύ ευκολος εισαι στην ευτυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. λατρευω τους ρεβυθοκεφτεδες!!!!
    και εχω καιρο να κανω, ασε που οσοι περισσεψουν γινονται ωραιοτατα σαντουιτς!!!!!
    τι μου κανεις μεσημεριατικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν έχω φάει, αλλά οι δικοί σου είναι τόσο ελκυστικοί που θα ήθελα να τους δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τους είχα δοκιμάσει στη Ρόδο και μου άρεσαν πάρα πολύ.και οι δικοί σου δείχνουν ακόμη ωραιότεροι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ Ελευθερια, τι εννοεις σαντουιτς? μεσα σε σαντουιτς ή αυτοι ειναι το σαντουιτς?

    @ kiki, vita σας ευχαριστω πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λοιπον,να και μια αλλη υπεροχη ιδεα:Βραζεις ρεβυθια και τα ριχνεις στραγγισμενα στο μουλτι,με το αναλογο λαδι,αλατι,πιπερι,σκορδακι,μαϊντανο,χυμο λεμονιου και κρεμμυδι ξερο.Τα πολτοποιεις και γινονται σαν φαβα.Ειναι υπεροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μπράβο,φαίνονται τέλειοι!
    Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ,αλλά με έπεισες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ λουκρητια, θα το δοκιμασω καποια στιγμη κι αυτο, σ ευχαριστω!

    @ Δώρα, αν δοκιμασεις ελπιζω να σ αρεσουν κιολας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ αλλά με έβαλες σε πειρασμό....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Την έκανα πριν λίγο αλλά με τροποποιήσεις μου...δεν ειχα δυοσμο και έβαλα άνιθο..επισης εβαλα 1κγ μοσχοκαρυδο..1κγ παπρικα...1κγ σκορδο σε σκονη..φρεσκο και ξηρο κρεμμυδι...και διπλες ποσοτητες πατατας και ρεβυθιου..

    ειναι αναρπαστα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...