Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

Σπανακόρυζο

Το σπανακόρυζο ειναι ενα ακομα απο τα φαγητα που δεν ετρωγα καθολου μικρη... Έμαθα ομως να το τρωω και μπορω να πω ότι... δεν ειναι και τοσο χαλια...  ;-)

Υλικά (για 2-3 μερίδες)
1 κιλό σπανακι
μπόλικο μαιντανό
(προαιρετικά) σέλινο
1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
1 ντομάτα
1-2κουτ. σάλτσα ντομάτας
1-1,5 κουτ.σουπας ρύζι για πιλάφι
αλάτι, πιπέρι
λίγο ελαιόλαδο

λεμόνι

Εκτέλεση
Πλένουμε και καθαρίζουμε καλα το σπανακι και το κόβουμε σε μετρια κομματια. Σε μια κατσαρόλα βράζουμε νερό και ζεματίζουμε για 2 ως 5 λεπτά το σπανάκι. Στραγγίζουμε σε τρυπητο.
Σε κατσαρόλα βάζουμε λίγο ελαιόλαδο και τσιγαρίζουμε το κρεμμύδι και στη συνεχεια το σπανάκι. Γυρνάμε για 2-3 λεπτά και έπειτα προσθέτουμε το μαιντανό και το σέλινο, τη ντομάτα περασμένη στο multi και τη σάλτσα ντομάτας, τα μπαχαρικά και λίγο νεράκι. Ανακατευουμε καλα και αφηνουμε για 10-15 λεπτά να σιγοβράσει το σπανάκι.
Ρίχνουμε και το ρύζι, ελέγχοντας αν χρειάζεται λίγο νεράκι το φαγητό - πρέπει να χει ζουμακι για να βρασει το ρύζι και αφήνουμε για άλλα 5-10 λεπτά μεχρι να μαλακώσει το ρύζι - αν χρειαστει προσθετουμε νεράκι για να μη μας κολλήσει. Κατεβάζουμε από τη φωτιά και βαζουμε μια καθαρή πετσέτα και το καπακι και αφηνουμε για 2-3 λεπτα.
Σερβίρουμε με λεμόνι για να απορροφηθεί καλύτερα ο σίδηρος...

Μερικές φορές το συνδυάζω και με σουπιές ή χταποδάκι - συνήθως προηγουμενης μερας.
 

8 σχόλια:

  1. αγαπημενο φαγάκι και με τις σουπιές ακόμη πιο αγαπημένο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Ελπινικη μου, ωραιο φαγακι!!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νοστιμοτατο κι ευκολο. Ουτε κι εγω το ετρωγα μεχρι πολυ αργοτερα, βλεπεις αλλαζει η γευσης του ανθρωπου καθε 7 χρονια, εεεε εμενα μου πηρε πολλα εφταρια. Χρονια πολλα για την ημερα αυτη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Nοστιμοτατο φαγητο Ελπινικη με μπολικο λεμονακι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελπινίκη μου και εγώ δεν το έτρωγα μικρή και μια καλή μου φίλη μου έλεγε "το σπανάκι και το ρύζι τι ωραία που μυρίζει". Τώρα το τρώω και μου αρέσει πάρα πολύ!!! Φιλάκια Καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς σε βρήκα Ελπινίκη. Εψαχνα μιά συνταγή για σπανακόρυζο κι έτσι έπεσα επάνω σου. Πάντα το έφτιαχνε η μαμά μου κι έτσι τώρα που ήθελα να το φτιάξω εγώ δεν ήξερα που μου πάνε τα τέσσερα. Εκείνη έβαζε πάντα φρέσκο κρεμμυδάκι και άνιθο αλλά εγώ αυτή τη φορά ακολούθησα τη συνταγή σου προσθέτοντας όμως και καρότο). Θυμάμαι όταν πρόσθετε το ρύζι δεν ανακάτευε ξανά το φαγητο μόν φρόντιζε τα υγρά του φαγητού να το σκεπάζουν. Ετσι το ρύζι έμενε πάνω πάνω και δεν κόλλαγε ποτέ στον πάτο της κατσαρόλας. Σ'ευχαριστώ γιά την ανάρτηση και καλή σου Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και μόλις έψαχνα μία καλή συνταγή για σπανακορυζο......Ευχαριστώ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...