Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

Living Well - TGI Fridays - Quinoa and Red Pepper Balls

Καλημερα και καλη χρονια... μετά από πολύ πολύ καιρό - ούτε που είδα από πότε έχω να κανω αναρτηση, πήρα την απόφαση να στρωθώ να κάνω την ανάρτηση για τον πρόσφατο διαγωνισμό των Fridays... Ο λόγος της αποχής μου, ο μικρούλης μου που είναι ιδιαίτερα απαιτητικός για την παρέα της μαμάς του...
Στον διαγωνισμό Living Well είμαι σίγουρη έχουν αναφερθεί πολλοί,. εγώ θα πω μόνο ότι ήταν και η φετινή μια πολύ όμορφη εμπερία, δοκιμάσαμε νέα πράγματα και χάρηκα πάρα πολύ όταν ένα από τα πιάτα μου πέρασε και διαγωνίστηκε στον τελικό. Στον οποίο όμως δυστυχώς δεν μπόρεσα να παρεβρεθώ, αλλά ενημερωνόμουν συνεχώς με... ανταποκριτή την κουνιάδα μου, την οποία και ευχαριστώ πολύ!
Θα ξεκινήσω με την ανάρτηση της συνταγής που πέρασε στον τελικό και - εν καιρώ - θα ακολουθήσουν και οι άλλες δύο συμμεροχές, καθώς και οι τρεις συμμετοχές του blog "Once Upon A Bite".



Quinoa and Red Pepper Balls
Υλικά

1/3 κούπας τσαγιού quinoa
3 κόκκινες πιπεριές
1 πράσινη πιπεριά
1 κόκκινο κρεμμύδι
1 καρότο
1 αυγό
50 γρ. ανθότυρο
1 σκελίδα σκόρδο
κόλιανδρος
1 κουτ. Γλυκού αλάτι
1 κουτ. Γλυκού πιπέρι κόκκινο
½ κουτ. Γλυκού πιπέρι μαύρο
2 κουτ. Σούπας ελαιόλαδο
3 κουτ. Σούπας φρυγανιά τριμμένη

Διαδικασία

Ξεπλένουμε με άφθονο νερό την κινόα και την βράζουμε για 15 λεπτά περίπου μέχρι να μαλακώσει.
Ψιλοκόβουμε τις κόκκινες και την πράσινη πιπεριές, το καρότο, το κόκκινο κρεμμύδι, το σκόρδο και τον κόλιανδρο και τρίβουμε το ανθότυρο.
Σε ένα μπωλ ανακατεύουμε όλα τα παραπάνω υλικά, προσθέτουμε τα μπαχαρικά και το ελαιόλαδο και σιγά σιγά την φρυγανιά μέχρι ίσα που να πλάθονται μπαλάκια.
Ψήνουμε στους 180 στον αέρα για 20 λεπτά περίπου μέχρι να ροδίσουν τα μπαλάκια.
Σερβίρουμε με ελαφρύ γιαούρτι στραγγιστό. 
Και ο τρόπος που σερβιρίστηκε στα Fridays...


1 σχόλιο:

  1. Πού είσαι Ελπινίκη μου; Ε αν είναι να σε μονοπωλεί ο γιόκας σου, χαλάλι του! Συγχαρητήρια για την πρόκρισή σου στο διαγωνισμό! Κάτι με κινόα δεν έχω φάει ποτέ. Τώρα τελευταία το ακούω αυτό το υλικό, που ούτε ξέρω τί είναι! Για να προκριθεί όμως, πρέπει να είναι νόστιμο! Πάντως από εμφάνιση σκίζουν τα πιπεροκεφτεδάκια σου!
    Να έχεις ένα όμορφο και χαρούμενο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...