Τρίτη, 10 Ιανουαρίου 2012

Top 10

Καλημερα και καλη εβδομαδα - αν και λίγο καθυστερημενα...
Εδώ και λίγες μέρες με προσκάλεσαν οι Pela Sofi από το That's Eat και η ΕΛΕΝΗ από τη Μαγειρική με Φαντασία να παιξω στο καινουργιο μπλογκοπαιχνιδακι που κυκλοφορεί. Μ άρεσε πολύ η ιδεά και χάρηκα πολύ με τις προσκλήσεις, οπότε ορίστε και οι απαντήσεις μου:

1. Αγαπημενο Βιβλίο: Ενα παιδί μετράει τα άστρα - Μενέλαος Λουντέμης
2. Αγαπημενη πολη: Ρ Ω Μ Η !!!! Απλά την αγαπω!
3. Αγαπημενο γλυκο: Τα γλυκα είναι η αδυναμία μου και μ αρεσουν ή θα δοκιμαζα σχεδον τα παντα, αλλά ενα κλασσικο κεηκ με γλασο λαχταριστης σοκολάτας ειναι για μενα all time classic και δεν λεω ποτε όχι!
4. Αγαπημενο άρωμα: Καθως δεν χρησιμοποιω σχεδόν ποτέ αρώματα, το άρωμα που μ αρεσει τρελά είναι αυτό της λεβάντας.
5. Αγαπημενο τραγούδι: Μια ζωή μαζί - Σάκης Ρουβάς, ετσι απλά χωρίς σχόλια!

6. Αγαπημενος προορισμός: Αν εξαιρεσουμε τη Ρωμη, που εχει παρει τη θεση της ως αγαπημενη πόλη, αγαπημενο προορισμός είναι το... αεροπλάνο που θα με παει ταξιδι! 
7. Αγαπημενο blog: πολύ δυσκολο νουμερο αυτό, γιατί δεν θελω να ξεχωρισω κανενα, λατρευω όλα τα blogs που παρακολουθω και προσπαθω να επισκεπτομαι συχνα!

8. Αγαπημενη εκπομπή: Κλασσικη εκπομπή: Τα Φιλαράκια !
9. Αγαπημενο φαγητό: Ευκολάκι και αυτο... κουνέλι στιφάδο! Φυσικά ομως δεν μπορώ ποτε να αντισταθώ και στις πατάτες τηγανητές!
10. Αγαπημενη αναρτηση: Και εδω δεν μπορω να ξεχωρισω καμια, σιγουρα υπαρχουν καποιες που αγαπώ περισσοτερο από καποιες άλλες, αλλα μια μονο αγαπημενη δεν εχω!

Και τέλος πρέπει να προσκαλέσω 8 ακόμη bloggers να παιξουν... προσπάθησα να βρω όσους δεν εχουν παιξει ακόμη και νομιζω τα καταφερα - αν καποιος εχει παιξει δεν πειραζει!

Την Eri, από το Captain Cook
Την elena από το cook with elena
Τα κορίτσια από το Να λείπει το βύσσινο
Τα κορίτσια για σπίτι
Τη nadia από το Fairytale
Την peps από το Pepi's kitchen
Την ΕΛΕΝΑ από τις Συνταγές της Καρδιάς
Τα κορίτσια από το Τι θα φάμε σήμερα

9 σχόλια:

  1. Ελπινίκη μου, πολύ ωραίο το ΤΟP 10 σου,μου άρεσε πολύ!Να έχεις μια όμορφη μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. xaxaxaxa! τέλειο το Νο6, συμφωνούμε απόλυτα! Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελπινίκη μου σε ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!
    Ωραία τα Τοp 10 σου όλα!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Ελπινίκη μου!!!Σ'ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!Το έχω από εχτές έτοιμο και θα το ανεβάσω σήμερα..και σε είχα προσκαλέση και εγώ και με πρόλαβες..χιχιχχιχι!!!Πολύ ωραίο το TOP 10 σου..Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελπινίκη μου γλυκιά σ'ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες, θα το κάνω και εγώ το παιχνιδάκι σήμερα! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ευχαριστω πολύ για τη πρόσκληση!! το έκανα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ ΕΛΕΝΗ, σ ευχαριστω πολυ!

    @ Pela Sofi, σημασια εχει το ταξιδι δεν λεμε?

    @ ΕΛΕΝΑ, σ ευχαριστω! Περιμενω και το δικο σου Top 10

    @ eleni, σε προλαβα...!

    @ Eri, σ ευχαριστω!

    @ peps, το ειδα! Τελεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Ελπινίκη μου!! Πολύ μου άρεσε η λίστα σου!
    Φιλαράκια forever!!! Χαχαχα! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε ευχαριστούμε για την πρόσκληση
    Καλή χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...