Τρίτη, 23 Νοεμβρίου 2010

Κορμος... Παιδικό Πάρτυ

Ο κορμός αυτός είναι παρα πολύ ευκολος, πολύ χαρουμενος, πολύ χρωματιστός και μας αρεσει πολύ!

Υλικά
1,5 κούπα γάλα
1 φακελάκι σκόνη για μους σοκολατα (εναλλακτικά καποιες φορες βαζω κακαο και ζαχαρη - οι αναλογίες παιζουν αναλογα με το ποσο γλυκο το θελω)
2 πακέτα μπισκοτα πτι μπερ (ή και άλλα)
1 σακουλακι τρουφα χρωματιστη

Εκτέλεση
Ετοιμάζουμε την κρεμα σοκολάτας χτυπωντας στο μιξερ το γαλα, τη σκονη ή το κακαο και τη ζαχαρη. Το ζητουμενο ειναι να βγει ενας χυλος λιγάκι νερουλος γιατι σφιγγει με τα μπισκοτα. Οπότε στην περιπτωση ετοιμης κρεμας βαζω παραπανω γαλα απ οσο λεει στο κουτι.
Σπαμε μεσα στη σοκολατα τα μπισκοτα και ριχνουμε και την τρουφα. Ανακετευουμε με ενα κουταλι να πανε παντου.
Στρωνουμε μια ορθογωνια φορμα κεηκ με αλουμινοχαρτο και ριχνουμε μεσα το μιγμα μας. Παταμε με το κουταλι να γεμισει καλα η φορμα χωρις κενα. Αφηνουμε στην καταψυξη μεχρι να σταθεροποιηθει εντελώς και απο κει και περα μπορει να μεινει στη συντηρηση.

19 σχόλια:

  1. Να πάρω ένα μεγάλο κομματάκι για τον αντρούλη μου που του αρέσει πολύ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το αγαπημένο μου γλυκό!!

    καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο κορμός είναι το πιο αγαπημένο μου γλυκό. Τώρα και με τρουφίτσα, είναι και γιορτινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταπληκτικός ο κορμός σου τελεια συνταγή!!!!!Γιαμι Γιαμι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταπληκτικός ο κορμός σου τελεια συνταγή!!!!!Γιαμι Γιαμι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταπληκτικός ο κορμός σου τελεια συνταγή!!!!!Γιαμι Γιαμι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Νατάσα μου όσα θέλεις... και του δικου μου ειναι το αγαπημενο γλυκο..

    @Katerina, big mama, nadia, ειναι ευκολος και μπορει να γινει και εντυπωσιακος με λιγη παραπανω "περιποιηση"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δεν ξερω κανένα που να μην αγαπάει αυτό το γλυκάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ επιτυχημένο φαίνεται και έχει χρώμα!!!! Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Taste Advisor εχει απολυτο δικιο.. πραγματικα δεν νομιζω να υπαρχει κανενας που να μην του αρεσει!

    @irini, σ ευχαριστω πολύ και καλως όρισες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. να βαζεις κουβερτουρα...δε συγκρινεται σε νοστιμια... πολυαγαπημενη παιδικη μας γευση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. δεν αντιστεκομαι στην σοκολάτα ποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θυμίζει πολύ τον κλασικό κορμό των παιδικών μας χρόνων αλλά είναι πιό light και άρα πιο αποδεκτός.Ωραία συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αγαπημενο γλυκο ο κρομοσ μου θυμιζει τα παιδικα μου χρονια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @cook, η κουβερτουρα με πικριζει και πρεπει να βαζω πιο πολύ ζαχαρη για να μας αρεσει, οπότε την αποφευγω.

    @Ειρηνη, αυτη η αδυναμια αντιστασης μας εχει φαει...

    @Vita και wabini, οταν ημασταν μικρη μας εκανε ο μπαμπας κορμο, αλλα καθονταν και εστηνε τα μπισκοτα ενα ενα στο παλι και ενδιαμεσα σοκολατα κι εμοιαζε πραγματικα κορμος... εγω βεβαια τωρα βαριεμαι να το κανω αυτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εγώ πρόλαβα τίποτα???
    Έστω ένα ψιχουλάκι... έτσι για τη λιγούρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. υπάρχει και κουβερτουρα γαλακτος...εγω βάζω μιση πικρή μισή γλυκια...εσυ βαλε ολη γαλακτος...η γεύση είναι κατα πολύ ανωτερη απ'ότι με κακαο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @cook σ ευχαριστω.. θα το δοκιμασω κι ετσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...